Ādažu vidusskola 2011.gada rudenī apstiprināja savu dalību Nordplus projektā, kura realizācija notika no 2011. gada līdz 2012. gadam. Projekta mērķis: attīstīt un uzlabot pedagoģiskās un didaktiskās metodes, ar kuru palīdzību klases audzinātāji varētu palīdzēt 14-17 gadus veciem jauniešiem veidot karjeras iespējas. Projekta uzdevumi: attīstīt skolotāju profesionālās prasmes un mācīšanas procesa kvalitāti; izveidot karjeras konsultēšanas programmu jauniešiem vecumā no 14-17 gadiem; salīdzināt izglītības sistēmas dažās Ziemeļeiropas valstīs; dalīties ar citām valstīm karjeras izglītības un konsultēšanas pieredzē. Projekta dalībnieki: Viimsi Keskkool, Viimsi, Estonia Lyceiparkens Skola, Porvoo, Finland Ādažu Vidusskola, Ādaži, Latvia Guldborgsund Ungdomskole, Guldborgsund, Denmark Projekta gaita: Projekta laikā notika četras apmaiņas vizītes, kurās piedalījās Ādažu vidusskolas skolotāji: Līga Jaunupe, Jevgeņijs Ļitvinovs, Jolanta Osīte, Dace Skuja un skolotāji no Somijas, Dānijas un Igaunijas. Projekta apmaiņas vizītes: 2011. gadā: no 7.-10 .februārim Igaunijā , Vimsi skolā 2011. gadā: no 26.-29.septembrim Dānijā, Guldborgsundā 2012. gadā: no 7.-10.februārim Latvijā, Ādažos 2012. gadā: no 10.-13.aprīlim Somijā, Porvo Projekta ieguvums: tika iepazīta karjeras izglītība un konsultēšanas (guidance) iespējas apmeklēto valstu skolās; tika iepazīta karjeras attīstības atbalsta sistēma jauniem cilvēkiem no riska grupām; tika noskaidrots, ka karjeras izglītība ieņem aizvien lielāku lomu vidusskolas un jaunāko klašu mācību programmās kā atsevišķs priekšmets, vai arī ir iekļauta kādā citā mācību priekšmetā; liela nozīme ir skolas karjeras attīstības atbalsta konsultantiem; tika konstatēts, ka karjeras izglītībā un konsultēšanā iesaistīto cilvēku skaits skolās ir nepietiekams audzēkņu vajadzību un prasību apmierināšanai.